Friday, December 17, 2010

RINDU KAT SEKOLA LA PULAK!!!

salam semua,hyep...,:))dah makan ubat sakit jiwang anda da ke lo???saye dah..
korang tahu kan yang aku ni sekola agi memang la kau sekola lagi diba
kalau tak buat apa kau nak rindu kat sekola kau..eishhh..eishhh..memang
ngekk~walaupun da makan ubat..okay sebenarnya ak ni boleh dikatakan orang
yang paling rajin datang sekola...alim la katakan..c(:.perah santan lagi bagus..
aku leh dikatakan cemerlang laa.disebabkan aku dapat no.2 periksa akhir tahun
ni...so.i better keep it up..hehhe mau speaking sikit maa,aku tahu yang korang semua
da tahu kan sekarang ni telah tiba time cuti sekola..sorry ye buat post tentang
cuti sekola ni lambat hehehehhe.,im new la katakan..okay2 kita balik,
bkn balik kampung tpi balik kepada tajuk kita..cuti2 ni bosan la pulak
dok rumah ja.mana taknya ak ni da pergi pangkor tapi awal cuti..so
nak dekat akhir cuti ni memang boring nak mampus lha...!!tapi
ada sorang cikgi kitaorang ni yang bagi kitaorang keja sekola..
best tau keja yang dia bagi tu senang weyhh,taklah pecah otak di
buatnya..hehehe..even.,cuti da nak abis tapi sebenarnya keja tu lum siap
lagi..heheheeh tak berkesempatan la pulak nak buat.bisyy la katakan.
hehehheheeheh..,kalau korang nak tahu camna trip aku time gi pangkor
tu....tunggu post yang akan datang kay..;)

Jangan segan komen yaw :) Diba suke kamo komen :)

No comments:

Post a Comment